12 Şubat 2013 Salı

GÜLÜMSEME-MİNE ARASAN


H.Çiçeksever — 19 Ocak 2013
GÜLÜMSEME-MİNE ARASAN..H.Çiçeksever’den…
  “Yalansız, dolansız,doğal dünyamdan, güzel insanlara merhaba…”diyor ressam Mine Arasan.
Taksim-Beyoğlu, Durakistanbul Sanat Galerisinde, Collection Clup’dan  arkadaşımız Mine hanımın  GÜLÜMSEME adını taşıyan sergi açılışındaydık. Ressamlardan oluşan renkli bir kalabalıkla sohbetler, tanışmalar  neşeli geçti.
Dokunduğu her şeyi resme dönüştüren, hayata bir çocuğun gözleriyle bakan Arasan, mutluluğun resmini yapıyor, şiirini yazıyor. Dostluğu da bir çocuk kadar içten, cıvıl cıvıl bir arkadaşımız.
mine arasan753
Pek çok kuruluşa sanat danışmanlığı yapmış, çocuklara resim dersleri vermiş, pek çok ödül kazanmış,sevgi ve sanat üzerine yazılar yazmış,yurtiçi ve yurtdışında sergiler açmış çok yönlü, çok renkli  bir sanatçı.
Türkiye genelinde hastanelerin çocuk polikliniklerinin duvarlarına hasta çocuklarla resimler yapmış, yurt dışı ve yurt içinde pek çok koleksiyonlara eserleri girmiş bulunan Mine hanımın, “Çizgiden Söze” ve “Aşk Yüreğime Dokundu” isimli şiir kitapları bulunuyor. Çalışmalarını İstanbul ve Bodrum’daki atölyelerinde sürdürüyor.
“Aşk Yüreğime Dokundu” kitabından birkaç satır sizler için;
*Vazifem;İyilikleri,
Fotokopi ile çoğaltıp
İnsanların yüreklerine dağıtıyorum…
*Selam Olsun; İyilikleri birbirine bağladım,
Sevgi düğümü attım
Barış pulu yapıştırdım zarfa
Dünyaya postaladım…
*Çilingir; Arsız yalnızlık
Habersizce yine girivermiş evime
Oysa kilitlemiştim kapıyı
Biliyorum,
Mutluluğuma taktı kafayı….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder