11 Şubat 2013 Pazartesi

CNR BOAT SHOW


H.Çiçeksever — 11 Şubat 2011
CNR BOAT SHOW…H.Çiçeksever’den…
 
Bugün  Reyhan-Doğan  Ülgen kardeşlerimi görmek için Ortaköy’den CNR fuar alanına gittim.  Londra düzeninden sonra İstanbul’un karmaşası, trafiği çekilir gibi değil ama dostlar uğruna  insan katlanıyor.
Ülke ticaretini geliştirmek ve uluslararası platforma taşımak misyonuyla yola çıkan ve tam 25 yıldır CNR EXPO olarak Türkiye’nin en etkin ürün platformunda dünyanın saray gibi tekneleri görücüye çıkmıştı
7. holde Ayhan Kotra ve Ülgen Kotrayı buldum. Reyhan-Doğan Ülgen,yeni Sinop Valisi, Belediye Başkanı, İsmat Damaroğlu, Zeynel Zeki, Sema-Mustafa Uğurlu ve daha tanımadığım birkaç kişi masa başında oturmuş  Karaüzüm suları eşliğinde sohbet ediyorlardı.
Fuar gezim ve sohbetim bitti, Reyhan beni uğurladı baktım ki, dış kapıda elinde büyük bir torba ile Gültekin bekliyor.Aldım onu içeri geçirmek için tekrar fuara girdim. Sinop’tan nokul getirmiş benim de kısmetim varmış.. Ne güzel arkadaşlıklar bunlar.


Hemen girişte Azura tekneyi gördüm. Harika tekneleri gezdikten sonra  sizler için fotoğraf çektirdim.  Beyaz şarap ve bol çukulatalı pasta ikramını  afiyetle yerken, İstanbul tarafiğinin yorgunluğunu üzerimden biraz atabildim.
Avrasya Boat Show 5. Deniz araçları, ekipmanları ve aksesuarları fuarı 11-20 Şubat 2011 tarihleri arasında kapılarını açıyor. Sinop’un;  deniz sevgisi ve deniz ekipmanlarını hatıra eşya olarak önemli  bir fuarda temsil etmesi iftihar edilecek bir şey doğrusu. Çünkü kalıcı kültürler böylesi azimli, yaratıcı, sanatkar  insanlar sayesinde iliyle bütünleşiyor, markalaşıyor.
7 salonda toplam 75 bin m2 alana ulaşan fuar dünyanın karada yapılan ikinci büyük, Türkiye’nin ise en büyük tekne ve yat fuarı. Göz kamaştıran tekne ve yatların sergilendiği Avrasya Boat Show’u her yıl 120 bini aşkın kişi ziyaret ediyormuş.
Avrasya Boat Show 2011, yine yerli ve yabancı pek çok markanın rekabetine sahne olacak gibi görünüyor. Rekabet en iyisini ve yaratıcılığı tetikliyor..
Avrasya Boat Show’da denizcilik sektörüyle ilgili hemen her türlü ürün sergileniyordu. Fuara yat, yelkenli, tekne ve denizcilik firmaları, imalatçılar, ithalatçılar, malzeme ve ekipman üreticileri gibi tüm denizcilik sektöründen 500’ün üzerinde firma katılıyor.
Tekstil sektöründeki bayanların, hepsi birbirinden güzel ürünlerine hayran olmamak mümkün değildi.  Yaratıcılıkları, ürün yelpazesiyle ülkemiz adına  gurur duyuyor insan. Nas Concept Home&Marine  bölümüne bayıldım ve Harvey Nichols’ta satıldığını öğrenince  tam yerini bulmuş dedim inanın. Bu ülkenin insanının potansiyeli, ülkemizin bereketli topraklarından fışkıran yaratıcılık, deha, sevgi, beceri, çalışkanlık ile ne kadar övünsek az.
Ana katılımcı grubunu yatlar, sürat ve gezi tekneleri, motorlu tekneler ve yelkenli teknelerin oluşturduğu fuarın sergilenecek ürün grupları arasında tekne aksesuarları ve tekne yapım malzemeleri, motor ve güç ekipmanları, marinalar ve donanımları, su sporları donanımları, deniz giysi ve aksesuarları, deniz kurtarma ve acil durum malzemeleri de yer alıyordu.
Çalışanların ellerine, gönüllerine sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder